ادامه منع تردد شبانه تا کاهش آمار فوتی ها و مبتلایان کرونا/محدودیت سنی تزریق واکسن برداشته شد

سه شنبه 30 شهريور 1400
19:50
icoojobs

وزیر کشور که بر تداوم ممنوعیت تردد در شب تا کاهش چشمگیر تعداد مرگ و میر و بیماری های قلبی تاکید کرد ، گفت: در حال حاضر محدودیت سنی واکسیناسیون افزایش یافته است و همه افراد بالای 18 سال می توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنید و برنامه ما در مورد واکسیناسیون افراد بالای 18 …

ادامه منع تردد شبانه تا کاهش آمار فوتی ها و مبتلایان کرونا/محدودیت سنی تزریق واکسن برداشته شد https://majale-rooz.ir/2021/09/ادامه-منع-تردد-شبانه-تا-کاهش-آمار-فوتی-ه/ Tue, 21 Sep 2021 12:54:07 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/ادامه-منع-تردد-شبانه-تا-کاهش-آمار-فوتی-ه/ وزیر کشور که بر تداوم ممنوعیت تردد در شب تا کاهش چشمگیر تعداد مرگ و میر و بیماری های قلبی تاکید کرد ، گفت: در حال حاضر محدودیت سنی واکسیناسیون افزایش یافته است و همه افراد بالای 18 سال می توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنید و برنامه ما در مورد واکسیناسیون افراد بالای 18 …

وزیر کشور که بر تداوم ممنوعیت تردد در شب تا کاهش چشمگیر تعداد مرگ و میر و بیماری های قلبی تاکید کرد ، گفت: در حال حاضر محدودیت سنی واکسیناسیون افزایش یافته است و همه افراد بالای 18 سال می توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنید و برنامه ما در مورد واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در اسرع وقت است.

به گزارش مجله روز ، احمد وحیدی در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ، مصوبات این جلسه را توضیح داد: “در جلسه امروز سه شنبه ، طرح شهید سلیمانی و ابعاد مختلف آن مورد بحث قرار گرفت.” از این نظر بر تقویت همه مراحل این شهر و تسریع مراحل آن تاکید شد.

وی افزود: تقویت مراحل شناسایی ، مراقبت ، قرنطینه ، پشتیبانی ، واکسیناسیون و کلیه مراحل باید با دقت و سرعت بیشتری انجام شود. بنابراین ، میزان آزمایش در زمینه شناسایی و مراقبت باید افزایش یابد و در صورت قرنطینه ، شکل هوشمند قرنطینه باید اجرا شود.

وزیر کشور ادامه داد: در بحث حمایت ، حمایت های شخصی و صنفی مورد بررسی مجدد قرار گرفت زیرا اگر قرار است حمایت جدیدی تولید شود ، مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد. همچنین در زمینه واکسیناسیون ، طبق مفاد ایجاد شده و اعلام شده توسط وزارت بهداشت و با تدابیری که اتخاذ شده است ، مردم باید سعی کنند تا در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا این موضوع پایان یابد.

از تأخیر تأمین کادر پزشکی پیروی کنید

وزیر کشور در قسمت دیگری از سخنان خود ، در توضیح سایر مصوبات جلسه ستاد ملی علیه کرونا ، گفت: “در این جلسه پیرامون پیش بینی تاخیر کارکنان و نظرات پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.” بخشی از این معوقات به نوبه خود پرداخت و تکمیل می شود.

وی افزود: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد محدودیت ها بود. محدودیت هایی که می توان برداشته شد ، به ویژه برای مشاغل محدود که می تواند با دوز واکسن و ایمنی افزایش یابد. تردد مرزی و کنترل دقیق آزمایشات منفی PCR در نقاط ورودی و همچنین در نقاط خروجی زمینی و هوایی نیز مورد بحث قرار گرفت و تصمیم گرفته شد تا اقدامات جدی تری برای این مشکل انجام شود.

حذف محدودیت های تردد در شب باید با کاهش مرگ و میر و بیماری ها همراه باشد.

باید مراقب باشیم گرفتار پیام رسان ششم نشویم

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در مورد لغو ممنوعیت تردد در شب گفت: در حال حاضر ممنوعیت تردد در شب به گونه ای ادامه می یابد که تعداد کشته شدگان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و دیگر نیازی به آن نخواهد بود. البته ما می خواهیم محدودیت ها را برداریم ، اما این مشکل باید با کاهش تعداد مرگ و میر و بیماری ها همراه باشد. حتی اگر در حال فرود آمدن هستیم ، باید بسیار مراقب باشیم تا در قله دیگری گرفتار نشویم. ما باید مراقب باشیم که گرفتار پیام رسان ششم نشویم. بنابراین ، همه دستورالعمل ها باید بر این مراقبت نظارت کنند. طبیعتاً تا زمانی که آرامش لازم را نداشته باشیم ، منع رفت و آمد ادامه خواهد داشت.

وحیدی در مورد واکسیناسیون دانش آموزان گفت: ما هیچ مشکلی با واکسن ها نداریم. بنابراین ، آمادگی لازم در وزارت بهداشت ، بسیج و هلال احمر وجود دارد و با حذف محدودیت سنی ، همه افراد بالای 18 سال می توانند برای واکسیناسیون به مراکز مراجعه کنند. درخواست ما این است که این افراد در اسرع وقت برای انجام این کار به مراکز مراجعه کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد واکسیناسیون افراد 12 تا 18 ساله گفت: هنوز تصمیم خاصی برای این افراد گرفته نشده است و افراد 18 سال به بالا در حال حاضر واکسینه می شوند.

انتهای پیام


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به به روزترین اطلاعات تخصصی گردشگری و توریست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]