جعل سند یک ملک ۱۰۰۰ میلیاردی در ولنجک

سه شنبه 30 شهريور 1400
11:21
icoojobs

پلیس آگاهی تهران بزرگ باند تقلبی اسناد گران قیمت مالکیت زمین را منهدم کرد. به گزارش مجله ایرانی ، بیستم مرداد امسال بود که پرونده سرقت منزل در ولنیاک به همراه دو متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با انتقال پرونده به پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

جعل سند یک ملک ۱۰۰۰ میلیاردی در ولنجک https://majalehirani.ir/2021/جعل-سند-یک-ملک-۱۰۰۰-میلیاردی-در-ولنجک/ Mon, 20 Sep 2021 16:08:18 0000 رویدادها https://majalehirani.ir/2021/جعل-سند-یک-ملک-۱۰۰۰-میلیاردی-در-ولنجک/ پلیس آگاهی تهران بزرگ باند تقلبی اسناد گران قیمت مالکیت زمین را منهدم کرد. به گزارش مجله ایرانی ، بیستم مرداد امسال بود که پرونده سرقت منزل در ولنیاک به همراه دو متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با انتقال پرونده به پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

پلیس آگاهی تهران بزرگ باند تقلبی اسناد گران قیمت مالکیت زمین را منهدم کرد.

به گزارش مجله ایرانی ، بیستم مرداد امسال بود که پرونده سرقت منزل در ولنیاک به همراه دو متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با انتقال پرونده به پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، دو متهم در ابتدا ادعا کردند مستاجر خانه ای هستند که در آن دستگیر شده اند. کارآگاهان ثابت کردند که این ادعا صحت ندارد و مشخص شد که این خانه مدتی خالی از سکنه بوده است.

با این اطلاعات ، مأموران پلیس به شبهه جعل و ضبط اموال پی بردند و احتمال سرقت نیز منتفی شد ، به ویژه اینکه این افراد هیچ وسیله ای از خانه سرقت نکرده اند. اگرچه متهمان این موضوع را تکذیب کردند ، اما سرانجام یکی از همدستان دو متهم دستگیر شد که از وی سند جعلی و اجاره کاذب همان اموال کشف شد.

با توجه به اینکه ملک مذکور در منطقه ولنیاک ، با مساحت حدود 500 متر مربع ، بیش از 1000 میلیارد ریال ارزش دارد ، ماموران تحقیقات و بازجویی های سه متهم دستگیر شده را از سر گرفتند و سرانجام با استفاده از روش های علمی برای کشف جرایم ، اقدام کردند. آنها در مورد جعل سند و توقیف اموال شک داشتند و یک باند حرفه ای شامل سه متهم با فروش اموال به ارزش 1000 میلیارد ریال سعی در جعل سند و کلاهبرداری کردند.

با دریافت این اطلاعات ، دو نفر دیگر از اعضای باند ، یک پدر و یک پسر ، شناسایی و با هماهنگی قوه قضائیه دستگیر شدند که آنها نیز به جنایت اعتراف کردند و همدست دیگری را معرفی کردند که وی نیز دستگیر شد. اوراق تقلبی از وی ضبط شد ، از جمله سند فروش مربوط به همان ملک مشارالی فروشنده.
در جریان رسیدگی به این پرونده ، فردی ناشناس با پلیس آگاهی تماس گرفت و با ارائه وکالتنامه و اسناد و مدارک مبنی بر اینکه وی مالک املاک است ، در این زمینه از متهمان دستگیر شده شکایت کرد. اما با هوشیاری مأموران پلیس مشخص شد که این فرد نیز اقدام به جعل وکالتنامه و اسناد مربوط به اموال کرده است و در واقع او از اعضای باندی است که این فرد در آن دستگیر شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس اطلاعات بزرگ تهران با تأیید این خبر به مجله ایرانی ، اعلام کرد که تعدادی دیگر از همدستان و اعضای باند در جریان تحقیقات در این پرونده دستگیر شده اند که با دستور قوه قضائیه تعداد کل آنها به 10 نفر می رسد. برای تعیین سایر جنایات احتمالی و ابعاد پنهان این پرونده.

انتهای پیام


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به به روزترین اطلاعات تخصصی گردشگری و توریست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]